sbellak.blogg.se

Min valda blogg

Publicerad 2012-11-18 18:46:25 i Allmänt,

Jag valde att publicera mina inlägg och arbeten i kursen digitala distributionsformer i bloggen blogg.se. Den största anledningen till att jag valde just denna blogg är för att det visas en hel del annonser och reklam på min sida, vilket jag kommer att ha användning för då jag i denna kurs kommer att inrikta mig på individuell marknadsföring på internet.
 
Jag har aldrig tidigare drivit en aktiv blogg vilket gör att jag inte har något direkt förkunskap till fördelar respektive nackdelar på de befintliga bloggar som finns. Blogg.se var den bloggen med tillsynes mest annonser, vilket avgjorde mitt slutgiltiga val, då jag senare under kursens gång kommer att gå in på hur reklamen och annonserna på min blogg förändras beroende på min sökhistorik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela